Põllumajandussaaduste tootmise ja turustamise magistriõppekava 
(õppekava kood: 463)

Õppekava nimetus inglise keeles: Production and marketing of agricultural products
Nominaalse õppeaja kestvus: 2 aastat, maht 120 EAP
Akrediteering:  25.06.2007 – 25.06.2014
Antav kraad: Põllumajandusteaduse magistri kraad; Master of Science in Agriculture; MSc

Õppekava üldeesmärgid

Anda süvendatud teadmised põllumajandussaaduste tootmisest, esmasest töötlemisest ja turustamisest, milles sisalduvad valdkonna uurimistöö kesksed mõisted, teooriad ja meetodid ning seonduvate teadusalade teoreetiliste aluste tundmine. Omandatud erialateadmised võimaldavad töötada põllumajanduslikke teadmisi vajavates ettevõtetes ja asutustes nii avalikus kui ka erasektoris ning jätkata õpinguid doktorantuuris.


Õpiväljundid

Õppekava edukalt läbinu:

  1. oskab tõlgendada põllumajandussaaduste tootmise ja turustamise alaseid mõisteid üldiselt ja erialaspetsiifiliselt vastavalt valitud uurimissuunale;
  2. oskab analüüsida nii eesti kui ka võõrkeelset põllumajandussaaduste tootmise ja turustamise alast teaduskirjandust;
  3. oskab planeerida ja läbi viia põllumajanduse ja taimekasvatuse - alast uurimistegevust, valida uurimistööks sobivaid meetodeid, objekte ja vahendeid
  4. oskab läbi viia uurimistöö tulemusel saadud andmete esmast ja statistilist töötlust;
  5. on võimeline hindama põllumajandustootmise ja -poliitika ökoloogilisi ja sotsiaal-majanduslikke regionaalseid mõjusid;
  6. oskab selgitada põllu- ja rohumaakultuuride saagi kujunemise aluseid, keskkonnasäästliku kasvatamise teoreetilisi põhimõtteid ja kaasaja tehnoloogilistele võimalustele toetuvaid praktilisi lahendusi;
  7. oskab selgitada nüüdisaegseid keskkonnasäästlikke tehnoloogiaid taimekasvatussaaduste tootmiseks ja nende tulusaks väärindamiseks;
  8. oskab analüüsida ja planeerida põllumajandusettevõtte tegevust;
  9. omab valmidust teaduslike meetodite rakendamiseks doktoriõppes ja iseseisvas töös;
  10. on valmis võtma vastutust, mis kaasneb töötamisega põllumajandustootmise ja turustamise spetsialisti või juhina riigi- või erasektoris ning avaliku sektori kohalikes ja rahvusvahelistes organisatsioonides;
  11. on valmis meeskonnatööks ja ühistegevuseks rakendades teadlikult oma tegevuses teaduspõhisust ja loodussäästlikku mõtteviisi ning väärtustades eetilisi põhimõtteid.

TAGASI ÕPPEKAVADE ÜLDLEHELE